Heeft u een vraag over onze producten, levering of services? Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Komt u er niet uit? Neem gerust contact met ons op, we helpen u graag verder!
Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
Wij staan graag klaar om te helpen met al uw vragen. Of het nu gaat over informatie omtrent een van onze producten, diensten, advies, ondersteuning of overige informatie. U kunt contact opnemen met onze klantenservice per e-mail. Wij zullen u zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.
Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Wij vinden het erg vervelend wanneer een bestelling verkeerd afgeleverd wordt. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling verkeerd wordt geleverd. Wij doen er dagelijks alles aan om onze bestellingen zo goed mogelijk te behandelen. Wanneer uw bestelling een fout bevat, vragen wij u om gelieve contact met ons op te nemen. Dit kan via info@logistiekcompleet.nl. Wij zullen dit dan kosteloos en zo snel mogelijk in behandeling nemen en voor u oplossen
Wat zijn de levertijden?
In het geval van standaard pakketverzendingen worden bestellingen doorgaans binnen 3 werkdagen geleverd. Voor producten met andere verzendingmethodes kunnen langere levertijden gelden. Dit is afhankelijk van het soort product. Het kan ook voorkomen dat een bestellingen in verschillende leveringen wordt verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor pakketzendingen hanteren wij een standaardtarief van €12,50 aan verzendkosten. Sommige producten kunnen hogere verzendkosten met zich meebrengen vanwege hun gewicht, grootte, hoeveelheid of type transport. In dit geval liggen de verzendkosten vaak rond de 10% van de totale waarde van de bestelling. Voor specifieke vragen over verzendkosten kan er altijd contact worden opgenomen met onze klantenservice.
Heb ik recht op garantie?
Als consument heeft u wettelijke rechten. Ook omtrent garantie. De wettelijke garantie geldt vanaf de datum van levering aan de eerste eigenaar. Om een beroep te doen op de garantie, moet u ons een aankoopbewijs en nummer van bestelling kunnen overdragen.
De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik.
Voor vragen omtrent garantie kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Deze zullen dit vervolgens met u in behandeling nemen.
Kan ik een product retour sturen?
U heeft als consument het recht om binnen 14 kalenderdagen, tenzij anders aangegeven, zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen, mits het herroepingsrecht van toepassing is op het door u bestelde product of dienst. Dit betekent dat u binnen deze periode het product kunt retourneren.
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, dient u ons binnen de gestelde termijn schriftelijk (per post of e-mail) op de hoogte te stellen van uw besluit om de overeenkomst te herroepen.
Krijg ik korting bij de aankoop van grote aantallen?
Als u grote aantallen van producten wilt bestellen die geen standaard staffelkorting bevatten, kunt u contact met ons opnemen voor een prijsaanvraag.
Wij verzoeken onze klanten om ons per e-mail een offerteaanvraag met de gewenste aantallen en producten te sturen. Wij zullen vervolgens een offerte op maat voor u maken. Uw offerteaanvraag wordt doorgaans binnen 24 uur beantwoord.
In welke landen leveren jullie?
Wij leveren onze producten en diensten uitsluitend aan in de Benelux (Nederland, België, Luxemburg).
Van welke betalingsopties kan ik gebruik maken?
Bestellingen kunnen betaald worden met iDEAL, Bancontact, Maestro, Mastercard en VISA. U kunt er ook gebruik van maken om het bedrag naar ons over te schrijven.
Voeren jullie ook montagewerkzaamheden uit?
Bij Logistiek Compleet bieden wij u de mogelijkheid om de montage van een groot aantal van onze producten voor u uit handen te nemen. Dit geldt in het bijzonder voor artikelen op het gebied van magazijninrichting, zoals bijvoorbeeld stellingen, magazijnbeveiliging, platformen of bijvoorbeeld liften.
Naast de montage verzorgen wij ook maatwerk voor complete projecten die gericht zijn op magazijninrichting. Of het nu gaat om het monteren van een stelling op locatie of het realiseren van een volledig ingericht magazijn, wij staan graag voor u klaar. Ook wanneer er schade is ontstaan aan onze producten of vervangingen nodig zijn, kunnen onze deskundige monteurs langs komen.
Wij bieden montage uitsluitend voor onze eigen producten aan. Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Voeren jullie ook keuringen uit voor stellingen?
Ja, wij voeren keuringen uit voor stellingen in overeenstemming met de geldende normen en wetgeving. De keuring wordt uitgevoerd door een erkende keurmeester, die de stellingen controleert op veiligheid en conformiteit met de NEN-EN 15635 norm.
Deze norm schrijft voor dat stellingen minimaal eenmaal per jaar gekeurd moeten worden om te voldoen aan de eisen op het gebied van veiligheid en stabiliteit. Het is van groot belang dat stellingen regelmatig worden gecontroleerd om onveilige situaties te voorkomen en te voldoen aan de verplichtingen die voortvloeien uit de Arbowet en de risicomanagementregels voor arbeidsomstandigheden.
Voor het inplannen van een keuring kunt u eenvoudig contact met ons opnemen.